הזרקת פלסטיק בלחץ היא השיטה הרווחת לייצור מוצרי פלסטיק המתבצעת באמצעות הזרקת חומר גלם לתוך תבניות. באמצעות שיטה זו מתאפשר ייצור סדרתי מהיר של מוצרים איכותיים, כגון חלקי מכוניות, כלי מטבח, צעצועים ועוד. שיטה זו מאפשרת שליטה על עיצוב המוצר, גם כאשר מדובר במוצרים מורכבים או כאלה שנדרשים בכמויות גדולות.

הזרקת פלסטיק כרוכה בעלות ראשונית גבוהה של הציוד. הלחץ הרב נדרש בשל אחת התכונות המובהקות של הפלסטיק- צמיגותו.

התהליך מתבצע  במספר שלבים, שראשיתן בייבוש גרגרי הפלסטיק ועירובם עם סוגים ועם צבעים שונים של פלסטיק על מנת להגיע לדרגת הקשיחות או האלסטיות הרצויה וגם לצבע המוצר. החומר מחומם עד לטמפרטורת ההתכה- המשתנה על פי סוג הפלסטיק – ולאחר מכן מזריקים אותו אל תבנית בלחץ שעשוי לנוע בין 40 ל- 20 אטמוספרות. חשוב לציין, כי עצמת הלחץ תלויה הן בסוג הפלסטיק והן בגודל התבנית ובמורכבותה. זה השלה המורכב והיקר ביטר בתהליך ייצור רכיבי הפלסטיק השונים.

 חברת תבנוגרף (אשר המכנה המשותף בחוות דעתם של לקוחותיה עליה הוא- אמינות, מקצוענות ומוניטין) מציעה ללקוחותיה  מגוון פתרונות הכוללים: ייצור תבניות, בניית דגמים, הזרקות פלסטיק, צבע והרכבה ועוד.

הפתרונות מתאפשרים הודות לציוד משוכלל, טכנולוגיות מתקדמות, ידע מקצועי וניסיון עשיר בביצוע עבודות גדולות  או קטנות, על פי דרישה וצורך. החברה, אשר הוסמכה בשנת 1997 בתו תקן האיכות והבטיחות ISO 9002 מציעה ללקוחותיה מוצרים ברמת גימור בלתי מתפשרת, תוך עמידה בלוח זמנים מוסכם, ולאחר שכל המוצרים עוברים את כל תהליכי בקרת  האיכות המחייבים והמחמירים.

חברות וגופים גדולים במשק מסתייעים בקביעות בשירותי ההזרקה של פלסטיק בלחץ ונהנים מאיכות ובטיחות ללא פשרות.

מי מכם שזקוקים להזרקת פלסטיק בלחץ על מנת להרשים ולעניין לקוחות ומשקיעים יכולים להסתייע בשירותיה המקצועיים של החברה על מנת ליצור דגם איכותי ומוקפד של מוצר, לפני קבלת החלטה על ייצור סדרתי של. המוצר היחיד יאפשר בחינה ובדיקה מדוקדקת שלו, לרבות תפקודו, האופן שבו הנדסת האנוש בתכנונו אכן  מקלה על השימוש בו ועוד.

רק חברה מקצועית ומנוסה בתחום זה עשויה לספק את כל הפתרונות המבוקשים. אתם מוזמנים ליצור קשר, להשאיר פרטים ונציג שירות מטעם החברה יחזור אליכם בתוך זמן קצר למתן מידע, ייעוץ והצעת מחיר, כדי שאפשר יהיה לצאת לדרך המשותפת לאלתר ובכך לאפשר לכם לקבל את המוצר המבוקש בתוך זמן קצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *