בחומר הפלסטיק נעשה שימוש רב בענפי התעשייה השונים. תכונות החומר הייחודיות והשימושיות הפכו את המוצר לפופולארי מאוד בתעשייה. בין יתרונות אלה: קלות, עמידות, זמינות גבוהה, גמישות המאפשרת להשתמש בחומר עבור מגוון שימושים וכן עלות נמוכה ביחס לחומרים, כגון: אלומיניום, מתכת, עץ ועוד.

אמנם הפלסטיק נתפס כחומר אשר פוגע באיכות הסביבה, אך בשנים האחרונות חלה התייעלות בכל הקשור לחומר: ייצור הפלסטיק בענפי התעשייה הוא איכותי ועמיד יותר מה שמאפשר עמידות לאורך שנים, תהליך הייצור נעשה באופן ידידותי יותר לסביבה עם הפחתה בזיהום וכן ישנו שימוש נרחב במחזור הפלסטיק לשם שימוש חוזר והקטנה משמעותית של פסולת פלסטיק.

כיצד עובד תהליך ייצור אריזות פלסטיק?

אחד השימושים הפופולאריים בפלסטיק הוא ייצור אריזות שונות עבור ענפי התעשייה השונים. במקרים רבים מדובר בפיתוח אריזות בהתאמה אישית עבור החברה/ענף התעשייה הספציפי. כך שבמידה ועסק מסוים מעוניין במוצר פלסטי החברה המייצרת צריכה להבין היטב את צרכי הלקוח, לבצע תכנון מקיף של המוצר, עיצוב פונקציונלי ודקורטיבי בהתאם לייעוד המוצר ולאחר מכן להתחיל בתהליך הייצור.

סוגי אריזות פלסטיק

הפלסטיק, כאמור, הוא חומר מאוד גמיש כך שניתן ליצור ממנו מגוון סוגי אריזות עבור כל ענף תעשייה. בין סוגי האריזות הפופולאריות ניתן למצוא:

אריזות לתעשיית המזון – קופסאות לאחסון סלטים, אוכל מוכן, שקיות פלסטיק ועוד.

אריזות לענף החקלאות – מארזים עם רמת אטימות גבוהה לשמירה על טריות פירות וירקות.

מארזים לחברות היי טק וטכנולוגיה – אריזות ייחודיות בהתאמה אישית המשלבות חומר אנטי סטטי לשם אריזת חומרים שונים הרגישים לחשמל סטטי ולשם הגנה עליהם.

מארזים לענף הקוסמטיקה – ייצור מארזים בעלי עיצובים מיוחדים ובהתאמה אישית למוצרי הקוסמטיקה השונים, בתחום זה לעיצוב ישנו אלמנט חשוב, הן לשם שמירה על החומרים והן עצם העובדה שבענף זה העיצוב והנראות של המוצר כולל האריזה הינו בעל ערך שיווקי ומכירתי.

מארזים לענף הרפואה והפרמצבטיקה – ייצור מגוון מארזים, כגון: אריזות למזרקים, ערכות דנטאליות עבור ענף רפואת השיניים, מארזים לתרופות ועוד. זאת, תוך הקפדה על ייצור בסביבה נקיה.

תבנוגרף – מומחים בייצור אריזות פלסטיק בהתאמה אישית

אנו בתבנוגרף מספקים שירות מקיף הכולל תכנון, עיצוב וייצור אריזות פלסטיק עבור כל ענפי התעשייה. אנו מקפידים לעמוד בתקנים המחמירים ביותר ודואגים כי כל מוצר אשר מיוצר בחברה יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. כמו כן, אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים, ובעלי צוות מקצועי אשר מתמחה בייצור אריזות מורכבת ובמתן פתרונות מתקדמים תוך מתן מענה אופטימלי לדרישות וצרכי הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *